Ett stooooort tack till era alla som hjälpte till inför/under/efter helgens tävlingar, såväl personal som ideella funktionärer. Inköp, städ av anläggning, preparering av ridbanor, hinder, uppstallning, ännu mer städ, gräsklippning, banbyggnad, skrivare, hinderfix, tidtagare, utrustningskontrollanter, cafeteriapersonal, Ryttarmiddagfix, sekretariat osv osv osv
Ni gjorde alla ett toppenjobb och tävlingen flöt på jättebra, inga stora incidenter och väldigt nöjda ryttare, domare, åskådare mfl.. Idel beröm över arrangemanget, priser och tävlingsplatsen!
Ett stort varmt tack från mig som Tävlingsledare och Ridskolechef!
Nu har vi nästa tävling framför oss som är storhästhoppning den 27 augusti, det är ingen lagtävlan utan vi har 3 stycken lokala klasser, 75 cm, 85 cm
samt 95 cm. Träningselever får lämna in önskemål om att vara med, men bör göras omgående om ni inte gjort det då anmälan måste ske relativt snart.
Vill ni hjälpa till som funktionärer så är det bara att mejla mig på
alt skriva upp er på listan i stallet.
Fträn och trän, ni har ”närvaroplikt”, kan ni inte hjälpa till så ber ni era föräldrar att mejla mig om det.
Banan byggs på lördagen kl 12 00 på hoppbanan, samt att vi sätter upp skyltar/avspärrningar, klart ca 13 30.
Kvarvarande tävlingar under hösten därefter:
24 september RidskoleDM hoppning funktionärer + cafetaria behövs
1 oktober Klubbdressyr, låg
8 oktober Klubbhoppning, KM
22 oktober Klubbhoppning, låg
29 oktober Klubbdressyr KM
5 november Klubbtävling WE
12 november Klubbhoppning
19 november Klubbdressyr
10 december Julshow
I länken nedan ser ni hur bemanningen i cafeterian ser ut än så länge. Mejla om ni kan hjälpa till att hålla cafeterian öppen under tävlingsdagarna. Personalen fixar alla inköp, prislistor, det finns nedskrivna rutiner och allt i cafeterian är uppmärkt, så det är endast på tävlingsdagen vi behöver ideella krafter som håller öppet, 
Tack snälla för er hjälp!
Inbjudan funktionärer hästhoppning 27 augusti (003).docx
Cafeteriahjälp hösten 2017.pdf
Mvh
Gabbi Pernler, Ridskolechef